eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesyłka › Re: uszkodzona przesyłka
  • Data: 2007-09-25 06:32:58
    Temat: Re: uszkodzona przesyłka
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    news:1190668765.886606.45630@w3g2000hsg.googlegroups
    .com...
    Witam wszystkich grupowiczów
    Zakupiłem dysk twardy na firmę (FV) poprzez allegro.
    Przesyłka dostarczona przez pocztę polską , niestety dysk uszkodzony ,
    widoczne jest lekkie wgniecenie na dysku.
    Firma sprzedająca nie chce uznać reklamacji, twierdzą, że wysłali
    dobry dysk i mam reklamować przesyłkę na poczcie. Byłem na poczcie ,
    poczta twierdzi, że przesyłkę odebrałem i podpisałem odbiór
    nieuszkodzonej paczki.Reklamacji nie chcą uznać. W trakcie odbioru nie
    było szans na stwierdzenie, że zawartość została uszkodzona.
    W jaki sposób mam załatwić tą sprawę , może znacie jakieś przepisy
    prawne na podstawie których mam prawo do zwrotu pieniędzy lub wymiane
    dysku na nowy. Kto jest odpowiedzialny za zaistniałą sytuację ?

    ---------------------
    jeśli przesyłka nie była wysłana na warunkach szczególnych to ci poczta nie
    uzna żadnej reklamacji.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1