eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesyłkaRe: uszkodzona przesyłka
  • Data: 2007-09-25 20:03:09
    Temat: Re: uszkodzona przesyłka
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > [...komus...]
    >>> Zakupiłem dysk twardy na firmę (FV) poprzez allegro.
    >>
    >> Dysków nie kupuje się z Allegro
    >
    > ...bo?
    > Możesz to jakoś uzasadnić?
    > Właśnie tak kupiłem :P
    >
    >> i nie przesyła pocztą !!!
    >
    > A to zupełnie oddzielna sprawa. Odbiór osobisty :O

    Dyski są bardzo wrażliwe na uszkodzenie mechaniczne, upadek paczki, a
    jeszcze gorzej nawet
    lekkie uderzenie pracującego dysku może spowodować początek poważnych
    problemów. W pierwszej
    fazie pracy -pierwszych uszkodzonych sektorów - nawet możesz nie zauważyć
    bo dyski w przypadku błędów
    zapisu zapisują w zapasowych sektorach pobieranych ze specjalnej puli
    zapasowych sektorów. Ta pula nie jest
    nieskończona, a dodatkowo praktyka pokazuje,że po pierwszych uszkodzeniach
    następne występują znacznie
    szybciej. W zastosowaniach profesjonalnych pojawienie się pierwszych
    uszkodzonych sektorów lub wzrost
    temperatury pracującego dysku jest dzwonkiem alarmowym do jego
    natychmiastowej wymiany.

    Należy więc być na 100% pewnym, że kupujesz nówki - nigdy nie używane i
    "bezwypadkowe" dyski, taką pewność
    możesz mieć kupując w sklepach - owszem także wystawiających się na
    allegro - mających duży obrót dyskami. Wtedy
    nikt nie bawi się w lipę bo się to nie opłaca, a dodatkowo kanał reklamacji
    maja opanowany i nie muszą wciskać lipy.

    Przy zakupie na Allegro i wysyłce, za transport odpowiada kupujący!!! a nie
    sprzedawca, i tu jest pewien problem.......


    zbyszek




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1