  • Data: 2007-09-26 20:18:42
    Temat: Re: uszkodzona przesyłka
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To już domniemanie. IMO w żaden sposób nie uprawnia do stawiania
    > wprost tezy "nie kupuje się na allegro".

    To już chyba przesada z używaniem "prawnego" słownictwa do oceny moich
    prywatnych "zeznań", nie składałem ich
    pod przysięgą więc nie ważyłem każdego słowa, jak na przesłuchaniu :)

    Aby nie ciągnąć tej nietematycznej dyskusji, potraktujcie więc proszę moją
    wypowiedź jedynie jako
    kolejną kiepską bajkę dla dorosłych z gatunku sf, która nigdy się nie
    wydarzyła a
    postacie w niej występujące są jedynie fikcją literacką. :)

    Allegro jest wspaniałym miejscem zakupów i niech takim pozostanie
    niezależnie od mojej nieuprawnionej wypowiedzi.

    > Tak czy siak - ja kupiłem :)

    Moje domniemania jak widać były nieuprawnione...życzę aby zakup dobrze się
    spisywał, bo sam wiem ile czasu
    i nerwów pochłania taka awaria!!!.

    Swoją drogą nie każdy ma blisko do sklepów sprzedających po rozsądnych
    cenach i alternatywą do zakupu
    z wysyłką jest samodzielna wyprawa...

    Pozdrawiam

    zbyszek