  • Data: 2007-10-06 15:11:55
    Temat: Re: ustna umowa o swiadczenie uslug
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wspomne o nie wystawianiu faktur bo to juz chyba przestepstwo.

    Nie przeczytałes dokładnie. Wątkotwórca napisał * nie dostawałem* a Ty *o
    nie wystawianiu*. Nawet jesli jest obowiązek wystawienia (jesli kupuje np.
    "firma" ale w tym przypadku była to chyba sprzedaż OF nie na DG), to nie ma
    obowiazku jej dostarczenia. Faktura ma być wówczas *wystawiona*. I tyle. Do
    odbioru może czekać u wystawcy w siedzibie.