  • Data: 2009-01-14 21:42:06
    Temat: Re: usługodawca a faktura vat
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 20:48
    (autor mont
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gklfiv$98r$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale:
    > - gdybym dostał fakturę to pewnie miałby potwierdzenie,

    Ano.

    > - to że facet zanotował na moim dokumencie "odmówiono zapłaty:" to jaki to
    > dowód? Ja tam mogę zapisać, że zapłaciłem :)

    No właśnie mówię, że prawie żaden. Choć przynajmniej taki, że gość u ciebie
    był i że nie próbujesz go całkiem wkręcić.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.