  • Data: 2007-04-28 07:17:12
    Temat: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 22:12:31 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > A ja kiedyś miałem niezłą zabawę z idioterką na żywo. /.../ nawijała
    > nawijkę i zaczyna "i dzisiaj mam dla pana w prezencie ten oto atlas..."
    > to ja łap i zabrałem... /.../ w jej atlasie na pewno jest. Więc podałem ...
    A pamiętacie 'noże laserowe'? Wparował raz do firmy taki jeden i tą
    charakterystyczną gadką zaczął 'Szianowny Pan może tem oto nożiem ...'.
    Jeszcze do tej pory robi mi się milej na sercu jak przypomnę sobie minę i
    nagłe zamilknięcie akwizyta gdy po dłuższym obracaniu w łapach takiego
    cudo-laser-majchra zapytałem go: 'Panie, no dobrze, ale gdzie tu się tyn
    laser włancza?' Bez jednego słowa wyjął mi nóż z ręki, odwrócił się na
    pięcie, w drzwiach coś zamarkotał na kształt 'dwiniaństfu' i słuch po nim
    zaginął.

    --
    pozdro
    poreba