  • Data: 2007-04-29 19:17:00
    Temat: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba wrote:

    > A pamiętacie 'noże laserowe'? Wparował raz do firmy taki jeden i tą
    > charakterystyczną gadką zaczął 'Szianowny Pan może tem oto nożiem
    > ...'. Jeszcze do tej pory robi mi się milej na sercu jak przypomnę
    > sobie minę i nagłe zamilknięcie akwizyta gdy po dłuższym obracaniu w
    > łapach takiego cudo-laser-majchra zapytałem go: 'Panie, no dobrze,
    > ale gdzie tu się tyn laser włancza?' Bez jednego słowa wyjął mi nóż z
    > ręki, odwrócił się na pięcie, w drzwiach coś zamarkotał na kształt
    > 'dwiniaństfu' i słuch po nim zaginął.

    Przypomniała mi sie niezła jazda w dawnych czasach gdy jeszcze domokrążcy
    bywali wpuszczani do firm, pracowałem wtedy w dziale informatyki i
    codziennie kilku "sprzedawców" spławiałem zaraz po otwarciu drzwi do pokoju.
    Pewnego dnia włązi taki o wyglądzie typowym dla sprzedawców obnośnych, to ja
    mu standardowy tekst "dzikeujenicniechcekupić dowidzenia!"

    a tu sie okazało ze to nowy praocwnik od windykacji należności który chciła
    dostać konto do systemu i zostać przeszkolony... :)

    Ja też raczej preferuje asertywne spławianie "nie nie jestem zainteresowany
    dowidzenia"