  • Data: 2004-05-10 20:17:07
    Temat: Re: upadłość osoby fizycznej prowadzącej działalność
    Od: sebol <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Witam!
    > Czy na grupie znajduje się osoba mogąca pomóc prawnie w przeprowadzeniu
    > takiej upadłości z zabezpieczeniem maksymalnym wierzycieli (chodzi mi o to
    > by syndyk nie "rozprowadził majtku za bezcen).

    Przerabiałem podobny temat tj s.c. Niespecjalnie jest to proste w wielu
    powodów:

    1. Jedynym zabezpieczeniem wierzycieli jest zabezpieczeniem trwałe tj.
    hipoteka, zastaw rejestrowy itp. art 336.
    2. Jak przesadzisz to nie wykażesz zdolności upadłościowej dla sądu art
    13 par 2.
    3. Art 127,128,129 utrudni zawieranie niekorzystnych zapisów umownych.
    4. Umowy o pracy pokrywane z FGŚP nie bedą regulowane w stosunku do rodziny.

    > Majątek firmy + własny, który wejdzie w skład upadłości nie starczy na
    > pokrycie wszystkich wierzytelniości ale chce mimo wszystko zabezpieczyć
    > siebie przed dalsza spiralą zadłużenia związaną z odsetkami i kosztami
    > obslugi długu ale jednocześnie chcę spłacić swoich wierzycieli.

    co to jest mafia? czy rodzina?

    > Byłem w dwóch kancelariach w tej sprawie - niestety nie jestem zachwycony
    > ich pomysłami :) które faktycznie zupelnie mnie "oczyszczają" z długów ale
    > nie biora pod uwagę wierzycieli.

    patrz punkt 1.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl