  • Data: 2022-02-04 07:47:44
    Temat: Re: unijne kary
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2022 o 17:44, J.F pisze:

    > A komu sprzedaje te maszyny?
    > Moze nie ma sie co przejmowac tą niewiele znacząca konkurencja?

    Jeśli Ciebie to interesuje, to tu znajdziesz odpowiedzi:
    http://www.gush.pl/bielaz-chluba-wschodnioeuropejski
    ej-motoryzacji/
    http://www.kmg.agh.edu.pl/KN/pps/bielaz%20dlaczego%2
    0(nadal)%20pracuje%20w%20naszych%20kopalniach.pdf
    https://naviny.belsat.eu/pl/news/bezzalogowe-wywrotk
    i-giganty-nowy-projekt-bielaz/

    > W Polsce byla Fadroma. I znikla jakos bez sladu.

    > Powiem tak - wymien europejkiego producenta magnetofonow.
    > A odtwarzaczy CD? A radioodbiornikow?

    Po co? Że Kasprzak nie był jedyną firmą w branży czy co?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: