  • Data: 2022-02-08 06:30:43
    Temat: Re: unijne kary
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.02.2022 o 20:33, J.F pisze:
> [...]
    ej-motoryzacji/
    0(nadal)%20pracuje%20w%20naszych%20kopalniach.pdf

    > Zdanie "niektore z nich do dnia dzisiejszego pracuja w kopalniach w
    > naszym kraju" optymizmem nie napawa. Ale jest "wiele zostanie jeszcze
    > zakupionych".
    >
    > Przy czym tak mi sie wydaje, ze w klasie 20-40 ton, to jest wieksza
    > konkurencja. 320 ton to juz jest cos, ale to nie u nas, trzeba
    > lepszych klientow.
    >
    > Jesli kupujemy ... bo tansze są ?
    >
    > A potem popatrz na koniec ... zachodnie silniki jednak lepsze ?

    i-giganty-nowy-projekt-bielaz/

    > Interesujace.
    > No coz, nigdy nie twierdzielem, ze my czy Bialorusini nic nie mozemy
    > wymyslec, ale w praktyce jakos nie wychodzilo.
    > Trzeba dopiero sprywatyzowac ? :-)

    Nie, nie trzeba było.Biełąz jest tu dobrym przykładem.
    Zresztą, jak może widzisz, zachód ma chrapkę na sprywatyzowania Białaza
    i innych fabryk Białoruskich. Wycięcie takiej konkurencji to jednak coś!

    > Nie - jaka przyszlosc czekala europejskich producentow elektroniki
    > uzytkowej ...

    Elektronikę użytkową przejęły już dawno Chiny i chyba nie ma na świecie
    producenta, który by taki rzeczy produkował bez chińskich komponentów.
    Pewnie sładałby swoje produkty z Chińskich podzespołów tak jak to robią
    czołowe światowe firmy.

    Kasprzak produkował jednak również elektronikę przemysłową i wojskową, a
    ta mogłaby się rozwijać w dalszym ciągu. Taki warszawski RAWAR nie
    produkował elektroniki użytkowej, więc o nim ciszej, ale radary dla
    całej gospodarki i wojska. Można było?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: