    From: "andromeda" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa-zlecenie,weksel in blanco,umowa wekslowa
    Date: 24 Sep 2004 18:10:18 +0200

    > Użytkownik "andromeda" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hmm... wypada na to, że każą ci podpisać dokument, w którym zobowiązujesz się
    > do zapłaty dowolnie wybranej przez nich sumy i dają ci słowo honoru,
    > że skorzystają z tej opcji tylko wtedy, jak coś przeskrobiesz? a może
    > zamierzają zorganizować nibyplajtę, a swoje wierzytelności pokryć min.
    > twoim wekslem. Ale nie, napewno źle zrozumiałem....

    Tak -podobne myśli przychodzą mi do głowy.Dlatego moja sugestia to "umowa wekslowa"
    dokładnie definiująca zasady korzystania z tego weksla. Ta nibyplajta też jest realna

    bo po
    1) to jest nowa kafejka, nie bardzo wiadomo jaki ruch w niej będzie i czy interes
    wypali,to dworzec PKP w miejscowości o umiarkowanym ruchu,
    2) firmy nie znam na tyle abym mógł zaufać podpisaniem ot tak sobie "weksla in
    blanco".
    stąd moje poszukiwania informacji dotyczących mojego zabezpieczenia na wypadek
    nieuzasadnionej realizacji weksla.