  • Data: 2004-09-25 09:30:08
    Temat: Re: umowa-zlecenie,weksel in blanco,umowa wekslowa
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 00:53:34 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> napisał:

    > On Fri, 24 Sep 2004, andromeda wrote:
    > [...]
    >
    > A www.weksel.pl na pewno już znasz na pamięć ?
    > Czy adres się nie kojarzy ? :)

    > Nie jestem prawnikiem. Ale JAKBYŚ spisywał - to mi się bardzo podoba
    > koncept żeby jedna sztuka umowy (przecież może być kilka) była
    > spisana ... na odwrocie weksla !

    Tego sie nie robi. Prawo wekslowe dokoładnie okresla co może być napisane
    na wekslu i wszystko inne jest uważane za nienapisane.

    > Odpada wtedy tłumaczenie "ale to jest umowa do INNEGO weksla
    > wystawionego w tym samym dniu" !

    A jaka jest różnica jak oba weksle są in blanco?

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące: