    From: Mariusz Gromada <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa zlecenie i czas wypowiedzenia
    Date: Thu, 24 Jul 2003 19:56:50 +0200

    > § 2. Przyjmujacy zlecenie moze je wypowiedziec w kazdym czasie. Jednakze gdy
    > zlecenie jest odplatne, a wypowiedzenie nastapilo bez waznego powodu,
    > przyjmujacy zlecenie jest odpowiedzialny za szkode.

    Zlecenie jest odplatne. Co np. moze byc waznym powodem? Z punktu
    widzenia pracodawcy wszystko wyglada tak samo.

    > § 3. Nie mozna zrzec sie z góry uprawnienia do wypowiedzenia zlecenia z
    > waznych powodów.

    Czyli zawsze mozna wypowiedziec umowe? Nie da sie stworzyc takiej umowy
    zlecenia, w ktorej zrzekalbym sie prawa do wypowiedzenia?

    > Przeczytaj co masz w umowie, a podejrzewam ,ze jest to zakamuflowana umowa o
    > prace i zobacz co da sie zrobic.
    > Tylko umowa o prace zobowiazuje cie do wykonywania pracy pod kierunkiem i
    > nadzorem pracodawcy - pokombinuj co da sie zrobic z twoja umowa

    W mojej umowie jest tylko podana nazwa projektu, kwota zaplaty, numer
    konta oraz czas wykonania pracy.

    Jest taki myk, ze w chwili obecnej robie cos innego niz jest zapisane w
    tej umowie. Moze to bedzie dobrym powodem jej zerwania? Chodzi o to, ze
    mialem zrobic cos, na co nie pozwala wewnetrzne prawo firmy.
    Dowiedzialem sie o tym przed podpisaniem umowy, ale zapis w umowie juz
    taki pozostal (tak dziala duza firma, moj dzial z dzialem kadr poprostu
    sie nie skontaktowal).

    Jezeli dobrze zrozumialem, to nie ma zadnego minimalnego okresu
    wypowiedzenia?

    --
    Mariusz Gromada
    http://atraktor.ask33.net/