  • Data: 2003-07-24 18:51:44
    Temat: Re: umowa zlecenie i czas wypowiedzenia
    Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Gromada" <m...@w...pl> napisał w > W mojej
    umowie jest tylko podana nazwa projektu, kwota zaplaty, numer
    > konta oraz czas wykonania pracy.

    a nie możesz tego robić równolegle z nową pracą?

    > Jest taki myk, ze w chwili obecnej robie cos innego niz jest zapisane w
    > tej umowie. Moze to bedzie dobrym powodem jej zerwania? Chodzi o to, ze
    > mialem zrobic cos, na co nie pozwala wewnetrzne prawo firmy.
    > Dowiedzialem sie o tym przed podpisaniem umowy, ale zapis w umowie juz
    > taki pozostal (tak dziala duza firma, moj dzial z dzialem kadr poprostu
    > sie nie skontaktowal).

    tu już raczej specjalista od prawa cywilnego jest potrzebny - wydaje mi sie
    , że to jest powód, ale znam się na prawie pracy nie na cywilnym

    > Jezeli dobrze zrozumialem, to nie ma zadnego minimalnego okresu
    > wypowiedzenia?

    ja takiego w przypadku umowy zlecenia nie znam

    JO