  • Data: 2010-06-26 09:55:44
    Temat: Re: umowa ustna ,a jej zerwanie?
    Od: Jan <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mako pisze:

    > Dzięki za zainteresowanie:) tak też mi się wydawało, że w razie czego w
    > zasadzie można wziąć stawki z sufitu, albo ogólnie rozliczenie z sufitu,
    > żeby klient sam zrezygniował:)
    > pozdrawiam

    żebyśmy się dobrze zrozumieli: Witek napisał Ci wyraźnie, że umowa w
    formie ustnej jest tak samo ważna, jakby była zawarta w formie pisemnej.
    Zupełnie inną rzeczą jest wycofanie się z umowy zawartej ustnie, inną
    zaś, konieczność doprecyzowania ustaleń pomiędzy stronami, aby miało to
    cechy umowy.
    Jeżeli zorientowałeś się po ustaleniach z kobitką, że Ci się to nie
    opłaca, bo dostałeś lepszą ofertę, to różni się to od sytuacji opisanej
    przeze mnie i może skończyć się pozwem.