  • Data: 2010-06-26 14:19:47
    Temat: Re: umowa ustna ,a jej zerwanie?
    Od: "Mako" <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > żebyśmy się dobrze zrozumieli: Witek napisał Ci wyraźnie, że umowa w
    > formie ustnej jest tak samo ważna, jakby była zawarta w formie pisemnej.
    > Zupełnie inną rzeczą jest wycofanie się z umowy zawartej ustnie, inną zaś,
    > konieczność doprecyzowania ustaleń pomiędzy stronami, aby miało to cechy
    > umowy.
    > Jeżeli zorientowałeś się po ustaleniach z kobitką, że Ci się to nie
    > opłaca, bo dostałeś lepszą ofertę, to różni się to od sytuacji opisanej
    > przeze mnie i może skończyć się pozwem.

    Wiem, że ustna ma taką samą ważność, więc myślę, że się dobrze
    zrozumieliśmy, co do opłacalności, to nie było jeszcze mowy o jakichkolwiek
    kosztach terminach itp, nie chodzi o opłacalność, ale są inne powody z
    których poprostu znajomy chce zrezygnować. Rozmowa była na zasadzie, że
    będzie takie zlecenie i tyle. Moje pyttanie raczej dotyczyło sensu ew.
    skarżenia nie wywiązania się z takiej umowy, która w sumie nie ma żadnych
    warunków itp, oprócz deklaracji podjęcia się zlecenia.
    pozdrawiam