    From: Ajgor <o...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa ustna
    Date: Fri, 16 Mar 2007 11:16:58 +0100

    Dnia 31-01-2007 o 22:22:34 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > Jeszcze raz: dowód przeprowadza *ten, kto mówi, że coś zostało
    > ustalone*. Jeśli lokator twierdzi, że zostało coś ustalone, będzie
    > musiał to udowodnić.
    > Za wynajmującym stoi właśnie art. 688 kc i on w tym zakresie niczego
    > nie musi udowadniać.

    > Kasy domaga się wynajmujący "wnoszę o zasądzenie... albowiem wobec
    > braku stosownego postanowienia zastosowanie ma art. 688 kc".
    > No i teraz piłeczka jest po stronie najemcy.

    A jak lokator powie, ze nic nie zostalo ustalone, wiec sie wyprowadza,
    kiedy chce?
    Przeciez zadne mieszkanie nie jest wiezieniem (poza samym wiezieniem).
    Kazdy ma prawo sie wyprowadzic, kiedy chce.
    Pierwszy raz sie spotykam z tym, ze ktos chce sie wyprowadzic, a
    wlasciciel lokalu mu zabrania.
    A jak sie fizycznie zacznie wyprowadzac, to co.. Wlasciciel wezwie
    policje, ktora bedzie mu ciuchy silą
    wnosic spowrotem do domu? Niezly temat na kabaret.