    From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa o prace -> prosze o pilna odpowiedz
    Date: Tue, 26 Nov 2002 16:42:58 +0100

    > Może (nawet, jeżeli ta pierwsza umowa była umową na czas określony -
    > jesteś pewien, że nie była to umowa na okres próbny?).
    Aby byla na czas probny musialo by to byc tam wyszczegolnione.. a tak nie
    jest.

    Wynika to ze
    > zmian w KP. Od 29 listopada br do czasu wejścia Polski do UE
    > zawieszony zostaje przepis mówiący o tym, że trzecia umowa na czas
    > określony działa jak umowa na czas nieokreślony.

    Nie pamietam gdzie i od kogo to slyszalem .. ale ponoc mial byc taki myk ze
    osoby ktore byly w trakcie trwania drugiej umowy o prace nastepna umowa
    pomimo nowego przepisu powinna byc na czas nieokreslony. Szkoda ze sobie
    nie zapisalem :((
    I teraz czy to moje domniemanie jest prawdziwe?
    Moze ktos inny sie jeszcze wypowie. Trudno mi tak teraz znales o tym. Nawet
    w archiwach.

    AJA