  • Data: 2008-05-27 04:32:48
    Temat: Re: umowa na internet
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-05-2008 o 07:12:22 Dysiek <n...@c...pl> napisał(a):

    > Zadnych platnosci nie dokonywalem, poniewaz nie przychodzily rachunki i
    > nie bylo (i ciagle nie ma) umowy.

    teoretycznie oni na dostarczenie rachunkow maj 1 lub 3 lata - nie pamietam
    dokladnie.
    skoro jednak nie znasz kwoty ja mialbys placic to nie mozesz odkladac
    nawet odpowiedniej kwoty

    > Dopiero teraz przyszedl rachunek, ale na trzy miesiace w przod.

    to olej rachunek, skoro oni nie potrafia skontaktowac sie z klientem
    normalnie to sie
    wyprowadz i niech wtedy szukaj klienta.
    moze sie naucza.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO