  • Data: 2011-06-21 15:18:36
    Temat: Re: umowa na iPad
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-06-2011 16:20, Frido pisze:
    > Dzień dobry
    > Mam takie pytanie, zajmuję się hobbystycznie fotografią i na ipadzie
    > jest fajna aplikacja na której z użyciem piórka do ipada można
    > podpisać umowę z modelką (chodzi o możliwość późniejszego używania
    > zdjęć w portfolio, na konkursach itd). Po podpisaniu umowy zapisywana
    > jest ona w formacie PDF i może zostać wysłana do modelki lub/i
    > zapisana na komputerze. Czy taka umowa jest prawomocna?

    Zależy od tego:

    a) co jest napisane w umowie,
    b) według jakiego prawa została zawarta (według polskiego do
    przeniesienia autorskich praw majątkowych jest potrzebna forma pisemna
    pod rygorem nieważności = umowa w iPadzie nieważna, ale wydruk PDF-a
    podpisanego w iPadzie już ważny)

    Czyli odpowiedź nie jest taka prosta, żeby można jej udzielić na
    podstawie tych informacji :)

    --
    .B:artek.