    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa TVSAT c.d.
    Date: Tue, 31 Oct 2006 21:34:30 -0600

    "Tea" <t...@w...pl> wrote in message
    news:45479508$0$17956$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Aha i czy ktoś się orientuje może z tego regulaminu:
    > http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/Regulamin.pdf
    > Jakie są skutki np. uszkodzenia anteny (powiedzmy że mi spadła z dachu i
    > nie mogę jej oddać?)

    6. Niezależnie od przyczyn utraty Dekodera, Karty dekodującej, lub
    udostępnionego
    Abonentowi Zestawu antenowego, Abonent zobowiązany będzie
    do zapłaty na rzecz ITI Neovision odszkodowania w wysokości określonej
    w Cenniku.

    11. W razie rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub zakończenia w inny
    sposób
    Umowy Abonent zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu ITI Neovision
    Dekodera wraz z wyposażeniem, Karty dekodującej oraz udostępnionego
    Zestawu antenowego, z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później
    niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub
    zakończenia w inny sposób Umowy. W przypadku opóźnienia w wykonaniu
    tego obowiązku, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia na rzecz
    ITI Neovision odszkodowania w wysokości określonej w Cenniku.
    Zapłata
    odszkodowania nie zwalnia Abonenta z obowiązku zwrotu Dekodera, Karty
    dekodującej i udostępnionego mu Zestawu antenowego.
    12. W przypadku braku zwrotu Dekodera, Karty dekodującej i udostępnionego
    mu Zestawu antenowego, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia
    odszkodowania
    w wysokości określonej w Cenniku.
    13. W przypadku stwierdzenia, że zwrócony Dekoder, Karta dekodująca lub
    Zestaw antenowy są niekompletne lub uszkodzone, Abonent będzie zobowiązany
    do uiszczenia na rzecz ITI Neovision odszkodowania wysokości
    wskazanej w Cenniku.

    W przypadku rozwalenia anteny wgrę wchodzi punkt 13.
    Ale ja bym się na twoim miejscu martwił jak ci go gwizdną.
    Regulamin jest tak skonstruowany, że zapłacisz zgodnie z pkt 6, bo utraciłeś
    natenę, plus zgodnie z punktem 11, bo oczywiste jest, że utraconej anteny w
    terminie 14 dni nie oddasz oraz zgodnie z punktem 12, bo go nie masz w
    ogóle.

    Cennika oczywiście nie raczyłeś umieścić