  • Data: 2006-11-01 19:41:13
    Temat: Re: umowa TVSAT c.d.
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem masz prawo domagac sie zwrotu kosztow montazu. Ustawa o
    > szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej w art. 8 ust. 2 przewiduje
    > zwrot kosztow demontazu lub dostarczenia . Co prawda dotyczy to sytuacji
    gdy
    > sprzedawca naprawia uszkodzona rzecz - ale moim zdaniem tym bardziej
    nalezy
    > sie to takze wowczas, gdy odstepuje sie od umowy z powodow lezacych po
    > stronie sprzedajacego.

    Tylko od kogo sie domagac?
    Od montazysty, bo d..a i nie potrafi ustawic anteny (albo w ogole nie mozna
    tam ustawic i zrobil Cie w konia)
    Czy od dostawcy sygnalu, ktorego to g...o obchodzi czy Ty tam masz sygnal
    czy nie.
    Kupujac zestaw powinienes sam sie dowiedziec czy nie bedzie problemow z
    odbiorem.
    Mam znajomego ktory zajmuje sie montazem anten. Nie raz sie zdazylo, ze
    pojechal do klienta, popatrzyl i pojechal do domu.
    Jeden klient wzywal 3 ekipy zeby mu ten sprzet zamontowac. Wszystkim trzem
    zaplacil i g...o.
    Musial zerwac umowe i zaplacic kare.
    Jezeli masz dobrze ustawiona antene to wymienia Ci sprzet i po sprawie.
    Jak sprzet jest sprawny to scigac montera. W koncu za cos wziol pieniadze.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.