  • Data: 2006-11-01 22:21:08
    Temat: Re: umowa TVSAT c.d.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Nov 2006 03:25:04 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Więcej niż przypuszczasz. Zawsze można pożyczyć jakiegoś analogowego
    > złoma od sąsiada lub przynieść go z piwnicy. Ale nie mart się, dzięki temu,
    > że wiele ludzi sądzi, iż do ustawienia anteny wymagana jest wiedza
    > techniczna na poziomie wyższej uczelni, ta branża ma z czego żyć.

    Tylko że "N" nie raczy nawet podać grama informacji o tym cóż to za
    wspaniały konwerter dostarczyło - więc jak masz stary analogowy odbiornik to
    niekoniecznie będziesz mógł namierzyć jakikolwiek kanał...

    > * Ustawiłem w życiu z 6-8 anten TV SAT i jak najbardziej twierdzę, że
    > człowiek posiadający jako takie techniczne pojęcie i wiedzę ogólną,

    Przy tunerze analogowym czy cyfrowym? Bo przy analogowym to ja też sobie
    potrafię - widać burzę śnieżną a potem coraz lepszy obraz. Przy cyfrowym już
    nie ma tak miło, w najlepszym wypadku jest jakiś wskaźnik z kilku- lub
    kilkunastosekundowym opóźnieniem.

    Próbowałem pomóc koledze w ustawieniu "n", nawet wziąłem stary analogowy
    tuner - i niestety, bez szans... A kupowanie za 100+ PLN czujnika mocy
    sygnału do jednorazowego ustawienia anteny to trochę bez sensu.

    > potrafiący logicznie myśleć (aby zacząć ustawienie anteny pi x oko tak jak
    > ma sąsiad) bez problemu to zrobi. Przy odrobinie wprawy i obecności anteny
    > sąsiada w zasięgu wzroku, powiem nawet, że bez większego wysiłku można się
    > zgrubnie wstrzelić w sygnał w ciągu kilkunastu sekund.

    Nie przy tym badziewnym dekoderze dostarczanym przez N :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004