eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o poradeRe: umorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade
  • Data: 2009-10-23 13:50:16
    Temat: Re: umorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hbsbqt$d62$6@news.onet.pl...

    > A jednak często się to udaje, na podstawie innych dowodów, np. jak
    > sprzedawca poda nieprawidłowe dane, jeśli wystawi na sprzedaż produkty, co
    > do których wiadomo, że nie będzie w stanie ich zdobyć itp. itd.

    > Co się stało z tą spółką? Poproszę o nazwę lub nr KRS.

    Spółka do końca marca 2007 była własnością pana X, następnie
    pani X (noszącej to samo nazwisko, na 99% żony pana X), zaś
    w kwietniu 2007 została sprzedana firmie Y z Londynu.

    Nazw wolę nie podawać publicznie - wybacz, ale Polska ma
    makabryczne przepisy o zniesławieniu i wolałbym nie narobić sobie
    problemów. Wszystko podam oczywiście, gdy prześlę dokumenty,
    a tak przy okazji, mam prawo do wglądu do akt (tak napisano
    w postanowieniu o umorzeniu) - czy mogę zrobić kopię akt?