eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o poradeRe: umorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade
  • Data: 2009-10-23 21:07:10
    Temat: Re: umorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kuba pisze:

    > No może jak jeden dziadek odstępuje drugiemu kiosk ruchu to rzeczywiście
    > tak to się odbywa. Ale poważne transakcje przeprowadza się jednak lege
    > artis. Inaczej byłoby dość trudno. Wyobraź sobie np., że TVP S.A. zbywa
    > TVP1 przez sprzedaż poszczególnych składników majątkowych z osobna ;)

    Trudno mi sobie wyobrazić, aby TVP SA chciała zbyć akurat TVP1.
    Natomiast jeśli już mówimy o dużych biznesach, to zbywa się zazwyczaj
    całe spółki prawa handlowego, które ten biznes prowadzą.

    Bo czymże by było zbycie TVP1? I za jakie długi odpowiada TVP1?
    Obawiam się, że za żadne, tak samo jak za żadne długi PTK Centertela nie
    odpowiada usługa o nazwie "POP", gdyby Centertel chciał sprzedać tę markę.

    --
    Liwiusz