eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade › Re: umorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade
  • Data: 2009-10-23 13:21:40
    Temat: Re: umorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hbs97v$7g3$1@news.onet.pl...

    > Bo tak łatwiej? Bo ludzie się naczytali na stronach www, że jak nie
    > dostaną towaru, albo nawet jak dostaną uszkodzony, to mają iść na policję,
    > a nie do sądu cywilnego?
    >
    > Ja też uważam, że droga cywilna jest bardziej poprawna.

    Bo to oszustwo? Zapłaciłem, a nie otrzymałem ani towaru, ani zwrotu
    pieniędzy (te ustalenia znajdują się w aktach), zatem trudno tu mówić
    o jakimkolwiek "sporze", nie uważasz?

    Jeżeli prokuratura się tym nie zajmie, to facetowi ujdzie na sucho,
    bo ani nie mam czasu się w tym babrać, ani "nie gram w tej samej lidze":
    w międzyczasie 2 razy przeniósł on własność tej firmy (to wynika z akt
    sprawy), obecenie należy ona do jakiegoś podmiotu zarejestrowanego
    w Londynie. Dlatego możliwość odzyskania pieniędzy na drodze cywilnej
    oceniam na zero procent.