eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade › Re: umorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade
  • Data: 2009-10-23 12:42:58
    Temat: Re: umorzenie dochodzenia w sprawie o wyludzenie - prosze o porade
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Oct 2009, ikarek wrote:

    > Streszczenie dla tych, którym sie nie chce czytać tyle tekstu :)

    Ile tekstu, bi nie kojarzę?
    (podejrzewam że był drugi dłuższy post, ale na razie go nie "widzę").

    > W sklepie internetowym zamówiłem sprzęt, zapłaciłem z góry, potem
    > wypowiedzeniałem umowę zawartą na odległość, a sklep nie dostarczył
    > sprzętu ani nie zwrócił pieniędzy.
    >
    > Prokurator umarza sprawę na podstawie, że skoro sklep internetowy
    > zamówił sprzęt u swojego dostawcy, to znaczy, że nie działali z zamiarem
    > popełnienia przestępstwa i odsyłają mnie na drogę cywilną - czy wg Was,
    > prokurator postąpił prawidłowo?

    Porównaj sobie z dowolnym innym przypadkiem, kiedy odbiorca towaru lub
    usługi "tylko" zalega z płatnością.
    Zalega i już, "kiedyś zapłacimy".
    W opisanym przypadku zalega ze zwrotem pieniędzy.

    pzdr, Gotfryd