  • Data: 2009-06-05 20:08:17
    Temat: Re: um.zlecenie z lekarzem w NZOZ
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6069.00000504.4a28e5e4@newsgate.onet.pl...
    > Czy prawnie dopuszczalne jest zawarcie um.zlec z lekarzem nie prowadzącym
    > indywidualnej praktyki do leczenia w przychodni NZOZ w godzinach pracy
    > danej pracowni ?
    > Może macie wzór takiej umowy ? Byłbym bardzo wdzięczny.

    A jakie czynności prawne ów lekarz będzie wykonywał? Zawierał w imieniu
    NZOZ jakieś umowy? I jak rozumiem w czasie swojej pracy nie będzie związany
    godzinami przyjęć w przychodni, nie będzie podlegał kierownictwu przychodni
    itd. :-)

    To już prędzej bym tu widział umowę o dzieło, zaś dziełem byłyby jakieś
    badania, zabiegi itd. Też naciągane, ale mniej.