    From: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ujawnienie dochodów policji....
    Date: Fri, 10 Dec 2004 21:49:45 +0100

    W artykule news:cUnud.3909$sU4.681@trndny01,
    niejaki(a): brian z adresu <b...@n...com> napisał(a):
    > Jakos nie widze konecznosci panstwa demokratycznego, ani
    > bezpieczenstwa narodowego, ani bepiecznestwa publicznego, ani
    > dobrobytu Polski, ani prewencji przestepczosci, ani ochorny morale
    > obywateli, zeby kazdy idiota w policyjnym mundurku dawal sobie prawo
    > do pytania mnie gdzie pracuje i ile zarabiam. Jest to sprawa PRYWATNA
    > wg Konwencji.
    >
    > Zreszta paragraf 2 narusza konstytucyjne prawo do odmowy, nie tylko w
    > swojej sprawie ale i najblizszych.

    w końcu dyskusja zaczyna zmierzać na właściwe tory ....

    więc może osoby, które tak chętnie na początku ROTFLowały :) teraz podadzą
    konkretną podstawę prawną dla której obywatel demokratycznego państwa
    musiałby ujawnić swoje dochody

    czy to nie jest tak, że co najwyżej sąd mógłby zwrócić się do pracodawcy lub
    Urzędu Skarbowego z wnioskiem o przesłanie takiej informacji?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)