  • Data: 2004-12-10 20:43:52
    Temat: Re: ujawnienie dochodów policji....
    Od: brian <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Peplacie jak baby w maglu.
    > A tu niestety grupa prawna.
    > Kodeks wykroczeń (3 minuty szukania w sieci) i mamy:
    >
    > Art. 65. (80) § 1. Kto umyślnie wprowadza w błąd organ państwowy lub
    > instytucję upoważnioną z mocy ustawy do legitymowania:
    >
    > 1.. co do tożsamości własnej lub innej osoby,
    > 2.. co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub
    > zamieszkania,
    > podlega karze grzywny.
    >
    > § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela
> [...]

    Ten paragraf to musial chyba drapac osobiscie towarzysz Kalisz. Jest on
    sprzeczny z art 8 Europejskiej Konwencji Praw Czlowieka.

    ARTICLE 8

    1.Everyone has the right to respect for his private and family life, his
    home and his correspondence.

    2.There shall be no interference by a public authority with the exercise
    of this right except such as is in accordance with the law and is
    necessary in a democratic society in the interests of national security,
    public safety or the economic well-being of the country, for the
    prevention of disorder or crime, for the protection of health or morals,
    or for the protection of the rights and freedoms of others.

    Jakos nie widze konecznosci panstwa demokratycznego, ani bezpieczenstwa
    narodowego, ani bepiecznestwa publicznego, ani dobrobytu Polski, ani
    prewencji przestepczosci, ani ochorny morale obywateli, zeby kazdy
    idiota w policyjnym mundurku dawal sobie prawo do pytania mnie gdzie
    pracuje i ile zarabiam. Jest to sprawa PRYWATNA wg Konwencji.

    Zreszta paragraf 2 narusza konstytucyjne prawo do odmowy, nie tylko w
    swojej sprawie ale i najblizszych.