  • Data: 2008-10-28 14:26:28
    Temat: Re: uciążliwość sąsiedzka
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ge6omq$q8m$1@nemesis.news.neostrada.pl poirytowany

    > Jest sobie kilkumieszkaniowa szeregówka. W jednym z mieszkań pomieszkuje
    > rodzinka z kilkudniowym maleństwem (czyli moja). Za ścianą sąsiad właśnie
    > zabrał się do montażu kaloryferów i innych robót z użyciem młotów,
    > wiertarek i podobnego sprzętu znakomicie przekazującego hałas i drgania.
    > Prośby o umiar zbywa, poniekąd logicznym, "a kiedy mam wiercić"?
    > Czy istnieją jakieś prawne możliwości by ograniczyć sąsiada i jego
    > 'kolegów z wiertarką, którzy przyszli borować"?
    > Czy, poza godzinami 22-6, mogą w swoim mieszkanku napierdzielać do
    > upadłego?
    Ja bym się na twoim miejscu nie doszukiwał za bardzo możliwości prawnych bo
    mogłyby się okazać tymi samymi, które zostaną zastosowane przeciwko tobie
    jeśli bachor zacznie wyć i wrzeszczeć na pół szeregówki i to wcale nie z
    wyłączeniem godzin 22-6.
    Co do sedna pytania, to IMO nie bardzo można coś takiego wprost tępić
    prawnie.

    --
    Jotte