    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Date: Tue, 04 Sep 2007 03:12:00 -0700

    On Sep 4, 10:17 am, el-ec-tr <e...@n...com> wrote:
    > ps. by mo e to tylko moje ma e do wiadczenie, ale naprawd trudno
    > trafi na takie materia y w necie, zw aszcza "przypadkiem".
    >
    > ps.2. s dz , e autor nie pyta by si na grupie o prawie w przypadku,
    > gdyby by ca kowicie prze wiadczony, e nic z t spraw nie ma wspólnego
    > i mog oby doj tylko do ca kowicie przypadkowego wej cia w posiadanie
    > takich materia ów.

    Nie, nie trudno. Calkiem niedawno do katalogu webkomiksow trafil
    komiks o 13-14 letnich gejach. Redaktorzy serwisu majac podejrzenia
    posprawdzali strony ktore mialy ten komiks u siebie. Wiekszsosc z nich
    propagowaly "dobra pedofilie". Zdjec pewnie tam nie bylo ale mam
    wtyczke do przegladarki ktora wczytuje do cache pierwszy stopien
    podstron tak zeby sie szybciej wyswietlaly. Byc moze dalej mam to na
    komputerze. Nie wpadlem na pomysl kasowania i poddawaniu dysku
    twardego rozmagnesowywaniu zeby pozbyc sie sladow mojej obecnosci na
    tych stronach. A taki specjalista z Ontrack pewnie bylby w stanie
    wyciagnac te dane. Ale gdyby przyszli do mnie panowie, wzieli
    komputer bo z logow strony wynikalo ze na niej bylem to skojarzylbym
    te dwa fakty i zastanawilbym sie co moze mi grozic i jak sie
    tlumaczyc.