  • Data: 2007-09-04 16:17:19
    Temat: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Od: w...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    el-ec-tr wrote:
    > ps.2. sądzę, że autor nie pytałby się na grupie o prawie w przypadku,
    > gdyby był całkowicie przeświadczony, że nic z tą sprawą nie ma wspólnego
    > i mogłoby dojść tylko do całkowicie przypadkowego wejścia w posiadanie
    > takich materiałów.

    Taaak... oczywiscie juz musza sie znalezc wszechwiedzacy umoralniacze
    ktorzy uznaja ze najpewniej jestem pedofilem i juz szykowac powinienem
    dupe za kraty...
    Pytam na TEJ grupie bo mam podejrzenie ze MAM cos wspolnego - owszem
    grzebie sporo w necie, ogladam strony erotyczne i pornograficzne i
    nikomu nic do tego, ale niestety co za tym idzie zdarza sie wiele
    cross-linkow ktore nie raz mi sie zdarzylo, kierowly na strone z
    tresciami 'zabronionymi' - i co ? to znaczy ze jestem przestepca ? ze
    rozpowszechniam pornografie dziecieca ? To samo dotyczy sciagania
    filmow z sieci (chocby p2p) - ktore nie raz okazywalo sie byc czyms
    innym niz wskazywala nazwa pliku.
    Dla mnie jest to przypadkowe wejscie na nielegana strone ale przy
    okazji staje sie nieswiadomym posiadaczem materialow ktorych
    posiadanie w swietle prawa sa karalne. Poza tym moge Ci wymienic
    kilkanascie kluczowych slow do googli - ktore same w sobie nie maja
    nic wspolnego z erotyka, a ktore sporadycznie prowadza tam gdzie nie
    trzeba. Jest tez wiele innych mozliwosci ktore spowoduja ze nawet Ty
    nie zauwazysz kiedy twoje IP bedzie sie identyfikowalo jako open-proxy
    dla innych uzytkownikow grzebiacych w pornofgrafii.