  • Data: 2006-06-19 21:17:06
    Temat: Re: troche inne WKU
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozna, nie mozna co za roznica.... Nie widzisz innej mozliwosci rozrywki??
    > Armia Ci sie tylko z piciem kojazy?

    Dla syna oficera pilota, ktory polowe zycia spedzil na osiedlach wojskowych
    tylko z tym sie moze kojarzyc. Liczne opowiesci i fakty (boze... ilu zmarlo
    na marskosc alkoholowa) to potwierdzaja. Teraz koncze 3 rok medycyny i
    myslalem zeby isc na te wakacyjne odrobienie wojska, ale ojciec mi
    skutecznie odradzil, po tym jak opowiedzial ze na ostatnich cwiczeniach
    rezerwy wystrzelil 6 razy z pistoletu i przez tydzien nic nie robil.
    Jak dla mnie armia powinna szeregowego nauczyc obslugiwac roznego rodzaju
    sprzet, nauczyc strzelac, wpoic poczucie obowiazku. A jak szeregowcy maja
    lezec i pic w koszarach bo na nic innego nie ma pieniedzy to skonczmy z
    niewolnicza sluzba wojskowa. Co jest pewne to ja do armii nigdy nie trafie
    :)

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)