  • Data: 2006-06-20 12:22:26
    Temat: Re: troche inne WKU
    Od: Robert <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla syna oficera pilota, ktory polowe zycia spedzil na osiedlach
    > wojskowych tylko z tym sie moze kojarzyc. Liczne opowiesci i fakty
    > (boze... ilu zmarlo na marskosc alkoholowa) to potwierdzaja. Teraz
    > koncze 3 rok medycyny i myslalem zeby isc na te wakacyjne odrobienie
    > wojska, ale ojciec mi skutecznie odradzil, po tym jak opowiedzial ze na
    > ostatnich cwiczeniach rezerwy wystrzelil 6 razy z pistoletu i przez
    > tydzien nic nie robil.
    > Jak dla mnie armia powinna szeregowego nauczyc obslugiwac roznego
    > rodzaju sprzet, nauczyc strzelac, wpoic poczucie obowiazku. A jak
> [...]
    Ale zastanow sie, odpoczywasz. Pic nie musisz. Dostajesz pelne
    wynagrodzenie (w rezerwie), w pracy Cie nie ma wiec nikt Ci nie brze;czy.
    Ale OK, kazdy ma swoj punkt widzenia a grupa jakby nie ta i ciut OT sie
    robi ;))

    pzdrR. i zycze sukcesow w nauce i w przyszlym zyciu zawodowym. Moze
    dostaniecie podwyzki (jako grupa zawodowa)- w przeciwienstwie do wielu
    uwazam ze sie naleza.