    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: to trochę nie tak
    Date: Wed, 24 Sep 2003 10:28:01 +0200
    <bkh5fo$2oo$1@inews.gazeta.pl> <bkh5tc$oed$1@topaz.icpnet.pl>
    <bkh7rq$9i5$1@inews.gazeta.pl> <bkhd65$v5s$1@topaz.icpnet.pl>
    <bkhkg1$euu$1@inews.gazeta.pl> <bkhn5i$7jj$1@topaz.icpnet.pl>
    <bkho9n$pqd$1@inews.gazeta.pl> <bkhot1$8ue$1@topaz.icpnet.pl>
    <X...@2...7.19.17>
    <bkjune$l25$1@topaz.icpnet.pl>
    <X...@2...7.19.17>
    <bkm9ir$d8l$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <X...@2...7.19.17>
    <bkn7he$6pt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <X...@2...7.19.17>
    <bkppnn$qop$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <X...@2...7.19.17>
    <bkq8dr$lma$1@atlantis.news.tpi.pl>

    On Tue, 23 Sep 2003, Olo Kwasniak wrote:

    >+ > poreba-"Zapewne powszechną praktyką jest wywieszanie go "u wrót" -
    >+ > na przystankach, a nie _dopiero_ wewnątrz środków A/T/Tr ?"
    >+ > olo k.-"www.kzkgop.com.pl - zapraszam"
    >+ > poreba-"nie znalazłem obrazka na którym widać by było przystanek z
    >+ > wywieszonym regulaminem. ...
    [...]
    >+ > olo k.-Podaje link do TEKSTU regulaminu, a nie do foto,
    [...]
    >+ Zaczynasz coraz bardziej niezdrowo bredzic...

    ...a ty zapominasz o co poszło ;)

    >+ Mozesz mi wymienic choc jeden
    >+ powod, dla ktorego Taryfa KZK GOP mialaby wisiec na
    >+ przystankach (ktore nota bene nie sa wlasnoscia KZK)
    >+ pomimo, ze jej tekst jest powszechnie dostepny
    >+ w:
    >+ 1) punktach sprzedazy

    FYI: w 200-tysięcznym mieście na niedzielę po południu
    znam *JEDEN* czynny punkt sprzedaży (otwarty "24"),
    może i są jakieś inne... ale nie znam.

    >+ 2) internecie

    O, o tym że KZK wyłącza serwery na weekend to można było
    sobie na grupach od transportu poczytać ;) Sam doświadczyłem :(,
    choć przyznaję że ostatnio chyba jest lepiej.
    No i tu mi kaktus jak ww. rozwiązania coś pomogą osobie
    która przyjechała np. w niedzielę PKSem w inne miejsce niż
    dworzec w dużym mieście.

    >+ 3) kazdym pojezdzie.

    ...i o to poszło. To *ty* twierdziłeś że "wsiadając do
    pojazdu trzeba mieć bilet, bo po wejściu trzeba go
    skasować".
    Gwoli sprawiedliwości - jest prawdą że widywałem przyklejone
    obok drzwi wejściowych, widoczne z zewnątrz autobusu informacje
    nt. rodzaju biletów (chyba z ceną) co można uznać za "podstawową
    informację w 5 sekund" :)
    Ale to co jest WEWNĄTRZ autobusu łapie się już IMO na:
    +++++++
    Art. 385 [3]. W razie wątpliwości uważa się, że nie dozwolonymi
    postanowieniami umownymi są te, które w szczególności:
    4) przewidują postanowienia, z którymi konsument nie miał
    możliwości zapoznać się przed zawarciem umowy,
    -------

    To powyżej nie jest śmieszne - Microsoft np. wprowadził
    możliwość zwracania zakupionych produktów po przeczytaniu
    licencji. Dlatego, że licencja jest "w środku" pudełka.

    pozdrowienia, Gotfryd