  • Data: 2006-06-29 15:22:02
    Temat: Re: telekomunikacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MARTA wrote:
    > Czy telekomunikacja ma prawo wystawiać rachunki na osobę zmarłą jeżeli
    > zostali powiedomieni pisemnie o zgonie tej osoby pisemnie (otrzymali
    > kopie aktu zgonu)? Czy rachunki wystawione na osobę zmarłą przez
    > telekomunikację są ważne? Telefon jest odłączony od gniazda

    Jeśli obejmują okres po zgodnie/zawiadomieniu o zgonie, to zdecydowanie
    nie. Umowa automatycznie wygasa.

    [ciach]

    > robić do końca umowy. Dzisiaj w skrzynce znalazłam list z formy
    > windykacyjnej, która straszy sądem osobę zmarłą. Czy te należności,
    > które nabijane są po śmierci abonenta będzie musiał zapłacić ewentualny
    > spadkobierca (bo chyba na tym zależy telekomunikacji)? Jak zatrzymać ten
    > proceder?

    Ja bym zwyczajnie zgłosił zawiadomienie do prokuratury o próbie wyłudzenia.

    PS: mam nadzieję zawiadomienie było wysłane poleconym za potwierdzeniem
    odbioru lub złożone w punkcie obsługi klienta i masz na to potwierdzenie?