    From: Eres <k...@o...ure>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szyfrowanie danych na dysku
    Date: Sun, 14 Jan 2007 04:24:39 +0100
    Sender: t...@8...198.180.62

    scream napisał(a):

    > (...)
    >
    > Wiem na jakiej zasadzie działają, nie rozumiesz o co mi chodzi. Skąd
    > policjant czy ktokolwiek inny będzie wiedział, że plik o danej sumie
    > kontrolnej to jest akurat TO a nie COŚ innego? Najpierw musi sam ściągnąć
    > taki plik, żeby zobaczyć co to tak naprawde jest. Z samej sumy kontrolnej
    > nie wyczytasz czy to jest amatorski pornos czy najnowszy hit kinowy.

    ... Ty powaznie jestes debilem czy tylko udajesz ?

    Dziecko suma kontrola =okreslony plik, bezwgledu na to czy zmienisz
    jego nazwe .Zastanów się nad swoimi bzdurnymi postami,czy pedofil ?
    zmienijąc nazwe swojego pornola na ,,przygody misia puchatka'' nie
    łamie prawa ????.Po drugie tak mętne tłumaczenia dla prokutatury raczej
    wiekszego znaczenia nie mają.To ty jestes odpiedzialny za to co sciągasz
    i masz na dysku ...