  • Data: 2007-01-14 04:22:58
    Temat: Re: szyfrowanie danych na dysku
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Jan 2007 04:24:39 +0100, Eres napisał(a):

    > ... Ty powaznie jestes debilem czy tylko udajesz ?

    Mam wątpliwości raczej co do Twojej osoby.

    > Dziecko suma kontrola =okreslony plik, bezwgledu na to czy zmienisz
    > jego nazwe .Zastanów się nad swoimi bzdurnymi postami

    Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Możesz mi powiedzieć co da Ci sama
    suma kontrolna? OK, suma kontrolna wskazuje na konkretny plik. I nic
    pozatym. Nie chodzi tu o zmianę nazwy. Skąd będziesz wiedział co jest w
    konkretnym pliku z konkretną sumą kontrolną, jeśli pierw sam go nie
    ściągniesz i nie odtworzysz?

    > czy pedofil ? zmienijąc nazwe swojego pornola na ,,przygody misia
    > puchatka'' nie łamie prawa

    Ale dopóki nie ściągniesz tego pliku nazwanego "przygody misia puchatka"
    dopóty nie będziesz wiedział czy to pedofilski pornos czy bajka dla dzieci.
    I znajomość sumy kontrolnej w niczym Ci tu nie pomoże.

    Rozumiesz już?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl