    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: szury w życiu codziennym
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <su8qng$eil$1@dont-email.me> <q...@4...com>
    <sub1m7$elk$1@dont-email.me> <2...@4...com>
    <sudb3f$sks$3@dont-email.me> <2...@4...com>
    <sue3ju$46i$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <sue7h5$46i$3@dont-email.me>
    Date: Mon, 14 Feb 2022 21:11:12 +0100

    On Mon, 14 Feb 2022 19:37:25 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Stan na 14 lutego 2022.
    >
    > "Dzisiaj dla pacjentów z Covid-19 w Polsce łączna liczba dostępnych
    > respiratorów to 2613. Liczba zajętych urządzeń wynosi 1137, co oznacza,
    > że liczba wolnych respiratorów to na tę chwilę 1476."

    nie nie - chodzi mi o respiratory w magazynach, które lezą i czekaja
    na ... na co?

    https://www.politykazdrowotna.com/66630,mmorawiecki-
    w-arm-jeszcze-35-tys-respiratorow
    3.5 tys na jesieni 2020?

    I to jeszcze nie wszystkie ?
    https://www.mp.pl/covid19/covid19-aktualnosci/252502
    ,arm-wymieni-przekazane-szpitalom-nieskalibrowane-re
    spiratory

> [...]
    > - Dr Sutkowski: za 2-3 tygodnie będzie armagedon. "Kroczymy doliną śmierci"
    >
    > - Prof. Matyja: Świąt nie będzie. Będziemy chodzili na pogrzeby
    >
    > - Omikron to nawet 200 tys. zakażeń dziennie. Dr Grzesiowski: tsunami,
    > armagedon
    >
    > - Prof. Andrzej Horban: Nadciąga prawdziwe tsunami
    >
    > A miesiąc później:
    >
    > - ,,Wyraźnie widzimy, że apogeum piątej fali jest już za nami" -
    > powiedział minister Niedzielski. Dodał, że mamy do czynienia z
    > początkiem końca pandemii.
    >
    > Taki cyrk ma przekonać do szczepień niezdecydowanych?

    No ale powinni sie zaszczepic miesiac wczesniej :-)

    Poza tym dobilismy do 330 tys ... tygodniowo.
    Plus szkoly zdalne itp.

    > https://www.rynekzdrowia.pl/Polityka-zdrowotna/Dr-Su
    tkowski-za-2-3-tygodnie-bedzie-armagedon-Kroczymy-do
    lina-smierci,228581,14.html

    > https://www.o2.pl/informacje/prof-matyja-swiat-nie-b
    edzie-bedziemy-chodzili-na-pogrzeby-6708295404051392

    to byl listopad 2021 ... ktora to byla fala? Bo tej zimy mamy dwie ..

    J.