  • Data: 2022-02-14 20:56:06
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Feb 2022 19:46:13 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > W normalnym szpitalu lekarze przecież też nie pracują najczęściej tylko
    > 160h.

    Zalezy chyba ktorzy.
    Ale tez maja za to placone odpowiednio.

    czasy przedkowidowe
    https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/109
    6273,ile-zarabia-lekarz.html

    "
    -Ile pan zarabia?

    Na etat? Około 5 tys. zł brutto. Czyli niewiele ponad 4 tys. zł do
    ręki.

    -Ale to goła pensja bez dyżurów.

    To podstawowe wynagrodzenie za pracę pięć dni w tygodniu od 7.30 do
    15.30.

    -Tyle wystarczy?
    (Śmiech). W sumie pracuję w trzech placówkach i dorabiam kilka razy
    tyle. Dyżuruję u siebie i jeszcze w jednym szpitalu. Mam siedem-osiem
    dyżurów w miesiącu, takich 24-godzinnych.
    [...]

    -Na cały weekend pan wyjeżdża?
    Tak. Wyjeżdżam zaraz po pracy i jestem tam o 18 wieczorem w piątek.
    Dyżuruję non stop do poniedziałku do 6 rano. Wyjeżdżam z dyżuru, tak
    żeby zdążyć do siebie do szpitala na 7.30. Wracam do domu ok. 16 w
    poniedziałek.

    -Ile się zarabia za taki weekend?
    Około 5,2 tys. zł brutto.
    -Warto?
    A jak pani myśli? Za pięć tysięcy brutto podstawowej pensji miałbym
    problem, żeby utrzymać w Warszawie rodzinę z dziećmi na poziomie, do
    którego zdążyli się przyzwyczaić. Oczywiście, mógłbym żyć skromniej
    niż obecnie. Ale nie po to uczę się całe życie, by nie móc pojechać w
    fajne miejsce na wakacje."

    Jak to mowia w USA - złote kajdanki.

    A w cowidowych czasach

    https://www.mamnewsa.pl/magazyn/ile-zarabiaja-lekarz
    e-i-pielegniarki-mozna-przezyc-szok

    "Najwyższa miesięczna pensja lekarza-rekordzisty w wadowickim szpitalu
    wyniosła w ubiegłym roku ponad 72 tys. zł brutto! Co prawda chodzi
    tutaj o wynagrodzenie ordynatora,
    ale i ,,zwykły" medyk, który nie ma na głowie zarządzania całym
    oddziałem, potrafi nieźle w tej lecznicy zarobić. Najlepiej
    zarabiający lekarz wyciągał miesięcznie 44,6 tys. zł brutto.

    Pielęgniarki takich zawrotnych kwot nie osiągają, ale najwyższa
    miesięczna pensja oddziałowej jest nawet wyższa niż burmistrza miasta
    - wyniosła ponad 21 tys. zł brutto."

    > Ze zdjęć wynika że on nie jest na murawie tylko w podziemiach, na parkingu.
    >
    > https://www.gov.pl/web/cskmswia/szpital-narodowy/

    zobacz na ostatnie zdjecie
    https://www.gov.pl/photo/b82cfca0-7f63-4c71-a21f-1e1
    9341ba818

    Poziom trybuny?
    Jakas loża prasowa czy prywatna pod trybuną - czy raczej na polpietrze
    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/pge-narodowy-w-kon
    cu-zyje-w-2016-roku-odwiedzilo-go-prawie-2-mln-osob-
    zdjecia-aa-NaJ7-cVcF-9hGY.html

    Wydaje mi sie, ze dookola hula wiatr, a izolacja nie byla priorytetem
    projektantow.

    We Wroclawiu na zimno nie narzekali - ale to studniowka - tance,
    hulanki, wódka :-)

    https://tvn24.pl/wroclaw/pierwsza-taka-studniowka-po
    loneza-zatanczyli-na-stadionie-ra299815-3425056

    J.