  • Data: 2022-02-15 08:24:04
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.02.2022 o 06:19, Shrek pisze:

    > To nie do końca tak. Po prostu samo stwierdzenie, że spada poniżej 10%
    > jest odczytywane jako obraza uczuć religijnych.

    Kłamiesz. Nikt normalny nie neguje, że spada.
    Twoja religia twierdzi, że skoro spada, to znaczy, że nie działa. Co
    jest bzdurą i robieniem kurwy z logiki.

    > I automatycznie jestem
    > płaskoziemcem, antysczepem, andrzejem bobolom. I jest oczywiste że
    > jestem przeciw szczepieniom i twierdzę, że na śmiertelność też nie
    > działa.

    Twierdzisz, że jest nieskuteczna i jednocześnie wrzucasz wykresy na
    dowód, że jednak jest skuteczna i ta skuteczność spada, czego nikt nie
    neguje.
    To wystarczy.

    > I mnóstwo innych rzeczy:P Oni są tak popieprzeni, że własnie się
    > w oddzielnym wątku napierdalają między sobą, bo kwiatek chyba w ramach
    > ironii udawał mnie;)

    Dobrze, że nie jesteś aż tak popieprzony żeby nie wyłapać ironii.
    Ale czy religia pozwoli ci ją zrozumieć, to inna sprawa.

    Pozdrawiam
    Piotr