  • Data: 2022-02-14 19:16:09
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Feb 2022 18:24:51 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > "Na Narodowym - są nowoczesne respiratory, najdroższy sprzęt medyczny,
    > ale prawie nie ma pacjentów."
    >
    > 'Inny mężczyzna, będący na wyższym stanowisku, ratownika medycznego,
    > przedstawił jeszcze bardziej optymistyczne obliczenia:
    >
    > "Płacą mi 100 złotych za godzinę, w miesiąc i 30 tysięcy wyciągnę. Ja tu
    > będę do oporu siedział, do wiosny się odkuję, bo potem się skończy".
    > "Stawki jakich nigdy nie było w polskiej służbie zdrowia. I nigdy nie
    > będzie" - podsumowują'
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/praca-w-szpitalu
    -na-stadionie-narodowym-lekarze-mieszkaja-w-luksusow
    ym-hotelu/tx23d07

    > https://natemat.pl/333741,sanitariusz-zdradza-ile-mo
    zna-zarobic-na-narodowym-nawet-30-tys

    ale 30 tys w miesiac to 300h. Etat normalnego czlowieka ma blizej 170h
    codziennie.
    Wiec cos typu niewolnicza praca ... ale za te pieniadze moze sie
    oplaca ... przez pare miesiecy czy rok.

    W dodatku jak nie ma pacjentow, to sie czlowiek tak bardzo nie meczy
    :-)

    Hotel tez mozna by sprawdzic - po ile wynajal pokoje.
    Z powodu lockdaownu mogl miec alternatywe - zero przychodu :-)

    Mnie natomiast interesuja koszty ogrzewania tego Narodowego.

    Stadion to chyba nie nalezy do energooszczednych budynkow, a chorzy
    raczej lubia cieplo. Zimą.

    Ale przeciez tam sie juz jakies mecze zaczely ... nie koliduje to?

    J.