  • Data: 2022-02-14 20:52:09
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.02.2022 o 14:29, Olin pisze:

    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/sV0MAQv0Y
    cQ/m/GgU495FiBAAJ

    > Teraz się wij, co miałeś na myśli:
    > "jak szczepionka przestała działać"

    Przecież masz parę postów wyżej:

    "Dlaczego? A to nie można być już uczciwym zwolennikiem szczepień? No
    chuja dają jeśli chodzi o ograniczenie transmisji, pomijalnie mało jeśli
    chodzi o zapobieganie zachorowaniom (przynajmniej w dwóch dawkach) a
    wszystko wskazuje, że boostery musiałbyś brać co trzy miechy, żeby
    zapewniały ochronę na poziomie 50%. Jak dla mnie dalej warto, bo
    korzyści (choć w sumie pomijalne dla zdrowego 40 latka albo mniej)
    przewyższają ryzyko (jeszcze bardziej pomijalne)."

    Pożniej jeszcze parę razy przytoczone to 10% i z czego wynika.

    Mówiłem, ze będziesz zawiedzony. Szczpię siębie i swoje dziecko, jestem
    zwolennikiem przymusowych szczepień a ty dyskutujesz sobie ze swoim
    wyobrażeniem o antyszczepach i szurach, bo prawdziwi nie chcą z tobą
    nawet dyskutować.

    Na razie. Na potrzeby zakończenia dyskusji uznajemy że wygrałeś i
    zgasiłeś mnie jak peta. Do dziś będę zaszczepiony trzema dawkami jak
    chciałeś:P Możesz się pochwalić kolegom, że masz taki dar przekonywania,
    że nawet antyszczepa przekonałeś, żeby od razy trzy dawki wziął:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.