  • Data: 2022-02-14 18:24:51
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.02.2022 12:07, J.F wrote:
    > Ale tak swoja droga ciekawe - bo obsada do "Narodowego" i paru innych
    > jakos sie znalazla.
    > Sporo lekarzy, pielegniarek i innego personelu pracuje na "pol
    > gwizdka" i sa w stanie sie zmobilizowac za odpowiednie pieniadze,
    > czy skorzystali z okazji, "pieprzneli wypowiedzeniem", poszli pracowac
    > do tymczasowych, a po pandemii ... jakos to bedzie.

    "Na Narodowym - są nowoczesne respiratory, najdroższy sprzęt medyczny,
    ale prawie nie ma pacjentów."

    'Inny mężczyzna, będący na wyższym stanowisku, ratownika medycznego,
    przedstawił jeszcze bardziej optymistyczne obliczenia:

    "Płacą mi 100 złotych za godzinę, w miesiąc i 30 tysięcy wyciągnę. Ja tu
    będę do oporu siedział, do wiosny się odkuję, bo potem się skończy".
    "Stawki jakich nigdy nie było w polskiej służbie zdrowia. I nigdy nie
    będzie" - podsumowują'

    https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/praca-w-szpitalu
    -na-stadionie-narodowym-lekarze-mieszkaja-w-luksusow
    ym-hotelu/tx23d07

    https://natemat.pl/333741,sanitariusz-zdradza-ile-mo
    zna-zarobic-na-narodowym-nawet-30-tys

    --