  • Data: 2022-02-12 11:50:44
    Temat: Re: nałukofcy w życiu codziennym
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Bo naukowcy nie są od przewidywania przyszłości, a ty nie rozumiesz
    > jak działa i czym zajmuje się nauka.
    > [...]

    Nałukofcy są od przewidywania tylko tej przyszłości w której skuteczność
    szczepionki na wirusa nie spada z czasem od zaszczepienia i nowymi
    wariantami wirusa? Jakież wygodne dla działów sprzedaży szczepionek.

    Ja rozumiem jak działa i czym zajmuje się (tania) propaganda.
    Partaczom co ruszyli do sprintu zamiast co najmniej do biegu
    średniodystansowego gratuluje "sukcesu" w sprincie.

    P.S. Nałukofcy nie są od przewidywania przyszłości (z globalnym
    ociepleniem)? Nawet się zgadza :-)

    --
    A. Filip