eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji... › Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
  • Data: 2006-06-25 21:33:44
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: boz <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis wrote:

    > To teraz zastanów się dlaczego mamy w pl tyle zabójstw, a ilu z nich
    > dałoby się zapobiec, gdyby odpowiednie służby nie były ślepe na pewne
    > oznaki.

    Ale wersje z odpowiednimi sluzbami prewencyjnymi w odpowiednim czasie
    juz byly. Dachau i Bereza Kartuska nazywaly sie.

    > Teraz zastanów się, dlaczego "Red Watch" wciąż siedzi w necie wraz ze
    > zdjęciami ludzi do likwidacji.

    Pokaz link do miejsca gdzie konkretnie mowi o likwidacji i namawia do
    zabicia. A pozniej pokaz podstawe wniosku ze zabicie grozi realnie.

    > A za samo powiedzenie komuś "zabije Cię" przy świadkach powinny grozić
    > sankcje karne! Na serio nie ma w pl prawie żadnego paragrafu mówiącego o
    > grożeniu śmiercią?

    Przypomina mi sie pewien protokol z konkretnej rozprawy Inkwizycji. Nie
    pamietam od reki gdzie to bylo.

    Otoz jedna wiejska baba powiedziala drugiej wiejskiej babie "jeszcze
    mnie popamietasz". No i pech chcial, ze nazajutrz tej drugiej wyrosl
    pryszcz na nosie. Jak sie mozesz domyslic, czarownica numer jeden
    zostala nalezycie ukarana. Przeciez jej grozba zostala spelniona. A w
    dodatku przy pomocy czarow! Dzielna Inkwizycja zapobiegla zlu.