  • Data: 2009-11-05 21:27:10
    Temat: Re: szczepionki na swinska grype
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcv83a$ha2$1@news.onet.pl...

    > Może lepiej, może nie, niech każdy podejmie sam decyzję, względnie niech
    > taką decyzję podejmie jego lekarz, a nie rząd.

    Ja się przełamałem jakieś 4 lata temu i od tego czasu się szczepię. Dawniej
    z racji charakteru pracy z reguły raz-dwa razy do roku tak z tydzień
    łaziłem do roboty z katarem, gorączką i w ogóle. Teraz - odpukać - od
    czterech lat jak już bardzo przegnę i się przeziębię, to i tak kończy sie
    katarem i to krótkotrwałym.