  • Data: 2007-06-29 10:09:25
    Temat: Re: świadek usiłowania zabójstwa
    Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał w wiadomości
    > zamknij sie w lazience na tydzien i powiedz czy pojscie do wiezienia na 15
    > lat to mala kara.

    Według Ciebie proporcjonalna do straty dziecka?
    Ja się mogę zamknąć w łazience, a nawet w piwnicy, ale Ty się chyba nie masz
    jak przekonać co to znaczy patrzeć jak ktoś zabija Twoje dziecko...
    I tak jak dla mnie czy dla Ciebie już 2 dni zamknięcia to bardzo dużo, to
    dla rodziny ofiary to tak naprawdę niewielka kara w stosunku do
    przewinienia.... I myślę że rodzina o której piszę nie jest w tej sytuacji
    odosobniona...
    Pzdr
    Magda