  • Data: 2007-06-29 11:31:21
    Temat: Re: świadek usiłowania zabójstwa
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    magda napisał(a):

    > Według Ciebie proporcjonalna do straty dziecka?

    jest zabojstwo i zabojstwo, nie mozna wszystkich wrzucac do jednej
    beczki. A ludzie twojego pokroju tak wlasnie robia. Leczy mnie jak
    czytam w komentarzach na onecie ze ludzie domagaja sie kary smierci lub
    dozywocia dla kogos kto nieumylsnie zabil samochodem dzieciaka bo
    wykryto u niego sladowe ilosci marihuany.

    > Ja się mogę zamknąć w łazience, a nawet w piwnicy, ale Ty się chyba nie masz
    > jak przekonać co to znaczy patrzeć jak ktoś zabija Twoje dziecko...

    musialbym byc pierdolniety jak Ty by patrzec, albo bym probowal
    powstrzymac albo wezwal pomoc.

    > I tak jak dla mnie czy dla Ciebie już 2 dni zamknięcia to bardzo dużo, to
    > dla rodziny ofiary to tak naprawdę niewielka kara w stosunku do
    > przewinienia....

    liczy sie nie tyle skutek co zamiar, i w zlaeznosci od tego zamiaru
    powinna byc dobierana wlasciwa kara.

    I myślę że rodzina o której piszę nie jest w tej sytuacji
    > odosobniona...

    tyle ze to nie rodzina a Ty chcesz pasozytowac na czyjejs tragedii.
    Co w ich sytuacji zmieni fakt ze Ty dostaniesz kase, wytlumacz mi to
    łopatologicznie.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.